Friday, August 25, 2017

Download & Play game Jackal Nitendo nes on PC with mediafire link

loading...



Jackal là tựa game thuộc thể loại bắn súng khá hấp dẫn. Game được Nitendo phát hành trên hệ máy điện tử 4 nút vào năm 1988. Cũng nhưng những game cùng thời đó như Contra, Battle City, Advanture Island,... game Jackal cũng để lại dấu ấn sâu đậm cho biết bao game thủ đời đầu. Bạn sẽ được hòa mình vào cuộc phiêu lưu xâm chiếm một đất nước chỉ với một chiếc xe jeep. Sẽ có biết bao khó khăn đang đón chờ phía trước, cùng xem qua và chơi lại game nào!

Trong game Jackal người chơi sẽ được nhập vai vào chiếc xe jeep với 2 loại vũ khí là súng và ném lựu đạn. Người chơi sẽ trải qua tất cả 6 cảnh để phá được đảo của game này. Trong game bạn sẽ đi từ phía dưới lên phía trên của màn hình, và đối mặc với rất nhiều khí tài quân sự của kẻ địch. Bao gồm xe tăng, máy bay các loại, cầu thủ tự bắn, lính đánh bộ, tàu chiến, mìn,... Trên đường đi bạn sẽ giải cứu các tù binh bị tạm giam trong các căn nhà, sau đó đưa họ đến sân bay. Tại sân bay sẽ có các chiếc máy bay đến rước họ về nước. Nhớ cẩn thận để chở họ đến sân bay an toàn nhé!



If you've ever played this game once you will definitely want to play it again. Game Jackal has simple graphics, extremely vivid and honest sound. The ranged shots and dropping of mines are like you are experiencing real war outside. Along the way, you will be upgraded when freeing Vip prisoners or taking them on board. Also, you can collect all kinds of hidden stars on the way including after increasing network, exploding enemy, upgrading weapons. Try dropping mines in the corner of the game scene to detect these types of stars.

Many youngsters like to find this Jackal game but can not remember its name and find it. Game Jackal is also known as jeep shooting or firing. The game supports both players at the same time so you can easily support each other, shooting support when passing through the difficulty. Now, let's get your hands on the game pack and fight it out. Wish you happy gaming!


Download 10,000 games package and find game Jackal to play!
Link download more 10.000 games Nitendo nes (Mediafire): http://adf.ly/1noz7r
Password extract: gamehayforyou
View this video to know how to play game Nitendo! Have fun!

0 comments:

Post a Comment